Summa sidvisningar

tisdag 27 december 2011

Hur kör man en v70 billigt?

Detta är första inlägget på min blogg som kommer att handla om hur jag skall försöka hålla liv i min "gamla" V70 2,4T från 2001.

Senaste besiktningen var ganska tung och jag gissar att det lätt skulle gått på över 10 000 kr för att fixa detta på en firma. Tar därför saken i egna händer och börjar byta delar.......

Kommer att börja blogga en vecka tillbaka i tiden för att komma rätt från början.

Anledningen till att jag startar denna blogg är dels att den kommer att funka som en servicebok för mig själv så att jag kan se när jag bytt delar, olja osv samt att den förhoppningsvis kan hjälpa andra att försöka sig på att meka lite bil själv.

Jag är ingen bilmekare men kanske jag blir :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar