Summa sidvisningar

söndag 13 oktober 2019

Bilbyte del9(vinge,fälgar och solfilm)Sommaren 2019

Nu monterade jag på min vinge som jag köpt som en "piratvinge". Man kan såklart hitta en originalvinge billigt på skroten men jag tyckte att denna var snyggare och modernare. Blev lite dyrt att köpa och lämna till lack men tycker att det blev så snyggt :-)
Lite nervöst att borra hål i bagageluckan......


Monterade sen dit mina "gamla" 18-tummare samt "solfilm" från Solarplexius.
Hade solfilm i min förra bil men råkade flera gånger repa denna så att det blev hål igenom....
Solarplexius är oförstörbart :-)

Nu är min bil klaaaaaaar!!!!
Precis som jag vill att min Volvo skall se ut:-)
För ca 40 000kr har jag en bil som i mitt tycke är snygg, snabb och har nästan samma teknik som de nya bilarna. Svårt att hitta en bil som ger så mycket värde för så lite pengar.







Tut tut, nu kör jag ett tag utan att mecka :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar